نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4266
-
الف
+

درخواست کارگردان مشهور هند از «آمیتاب بچن»

«آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار سینمای هند معروف روز گذشته 19میزان(مهر) مصادف با 11 اکتوبر 78 ساله شد.

به گزارش آی فیلم2، «آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار سینمای هند معروف به «پدر سینمای هند»که هم اکنون بیش از 50 سال از فعالیتش در دنیای سینما می گذرد، روز گذشته 20 میزان(مهر) مصادف با 11 اکتوبر 78 ساله شد. 

طرفداران و علاقمندان بسیار زیادی از سرتاسر دنیا پیام های تبریکی خود را به مناسبت سالروز تولد وی در فضای مجازی منتشر کردند. همچنین هنرپیشگان و سینماگران مشهوری همچون «هرتیک روشن»، «سانجی دت»،«فرهان اختر»، «آجی دوگان» و ... سالروز تولد «آمیتاب بچن» را با نشر عکس هایی از وی در صفحات اجتماعی شان تبریک گفتند.

«آمیتاب بچن» که هر ساله روز تولد خود را با هوادارنش جشن می گرفت، در سال روان با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن این بیماری، تصمیم گرفت با نشر یک پست در فضای مجازی از طرفدارانش تشکری کند. 

وی با نشر یک عکس در صفحه مجازی اش از همه هوادارانش، به تمامی زبان های زنده دنیا تشکری کرده است که کلمه «ممنون» در این تصویر هم به انگلیسی نوشته شده است.

«آناند پاندیت» تهیه کننده و کارگردان مشهور هندی به همین مناسبت در یک مصاحبه خطاب به «آمیتاب بچن» گفت : این صنعت به شما بیش از همیشه نیاز دارد پس لطفا هرگز کار را متوقف نکنید. خواندن زندگینامه شما لذت بخش است، پس لطفا آن را بنویسید. میلیون ها نفر از داستان زندگی‌تان یاد خواهند گرفت و از آن‌ استفاده خواهند کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر فرصتی برای بازسازی یکی از فلم‌های قدیمی پیدا کنید، کدام فلم را بازسازی خواهید کرد، گفت: «دیوار(Deewar)» با بازی «آمیتاب بچن» یکی از بهترین فلم هایی که دوست دارم آن را بازسازی کنم.

«آناند پاندیت» درباره اینکه کدام یک از شخصیت فلم های هالیوودی برای آقای بچن مناسب است، به تایمز اف ایندیا گفت: آقای باچان با شخصیت «مارلون براندو» در فلم «پدرخوانده» بسیار مطابقت دارد. 

«آناند پاندیت» سال گذشته فلم جدیدش به نام «چهره» را با بازی «آمیتاب بچن» در نقش «گلوبو سیتابو» تولید کرد. 

«آمیتاب بچن» از بازيگرانی است كه در بیش از 193 فلم بلند بازی كرده است.

او از سال ۱۹۶۹ و با فلم سیاه و سفید «هفت هندی» پا به سینما گذاشت و از آن پس همیشه از مطرح‌ترین چهره‌های سینمای هند بوده‌ است. او تا کنون دوازده بار جایزه فلم فیر( جایزه اصلی فلم های هندی) را از آن خود کرده‌ است.

پدرش یک شاعر معروف هندی بود. همسر او «جایاباچان» و پسر او «آبیشک» نیز از هنرپیشه های سرشناس سینمای هند به‌شمار می‌روند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

اولین فلم «آمیتاب بچن» پدر سینمای هند

تصاویری از جدیدترین فلم «آمیتاب باچان» پدر سینمای هند

آمیتاب باچان76 سالگی اش را با طرفدارانش جشن گرفت + تصاویر

اولین بازی «آمیتاب باچان» با پرکارترین بازیگر بالیوود در یک فلم کمیدی

12 نقش ماندگار «آمیتاب باچان»+ تصاویر

م ح

نظر شما
ارسال نظر